Guerrillamarketing is een marketingtechniek die probeert om met beperkte middelen een groot resultaat te bereiken. Guerrillamarketing is erop gericht om in een korte tijd veel aandacht van publiek te behalen.
Onze Guerilla marketing baseren we op een van de populairste social media apps op dit moment; Snapchat.
Wij gaan, om de pleinbioscoop te promoten, een Geofilter (een filter op snapchat) maken, wat bestaat uit een lens, waarbij je op je hoofd moet tikken (in je camera natuurlijk) en je dan een karakter wordt uit onze film en een filter; met de wie/ wat/ waar erop.
Dit Geofilter doen we alleen in de omgeving Rotterdam, zodat de mensen uit Rotterdam (die snapchat gebruiken) het kunnen zien.
Onze groep bestaat uit: Viënne Sinay, Tamara Vermeulen, Melvin de Leeuw, Elvin de kok , Anna Strooberg en Noa van Wijngaarden.
Bij de pleinbioscoop is bij ons Grease te zien, en die film promoten we.


Wat kost dit?
Een Geofilter op snapchat plaatsen kost geld, Een filter begint bij $5 omgerekend is dit €4,27. De totaal prijs kunnen we niet berekenen omdat je het ''business'' Geofilter alleen nog maar in Amerika kan gebruiken, het komt binnenkort naar Nederland.
Wij willen dan dat het filter één maand op snapchat te vinden is, een week van te voren en 3 weken tijdens dat de film al draait.
Dit zijn voorbeelden van hoe het eruit ziet/ komt te zien van andere bedrijven/snapchat filters:


Onze zelfgemaakte producten

Dit is onze lens geworden
Een snapchat filter

Maak jouw eigen website met JouwWeb